Truck i Transport     Redakcja.tit@gmail.com

  1. reklama ciężarówka

Nadwozia

Moduł „Trailer Service Basic” oferuje klientom, którzy nie korzystają jeszcze z umowy serwisowej Schmitz Cargobull, nową bramę do świata usług Schmitz Cargobull.

Wielton w 2020 r. sprzedał 15 420 szt. nadwozi, co przełożyło się na 1 809,3 mln zł przychodów i 94,4 mln zł EBITDA, wynika z szacunkowych danych.

Mnie osobiście nurtowało to od lat – dlaczego większość naczep ma metr albo więcej pustej straconej przestrzeni nad ładunkiem...

Po stosunkowo dobrym rozpoczęciu roku budżetowego 2019/2020 Covid-19 kształtował wydarzenia gospodarcze w 2020 r.

Wielton obserwując dominujące trendy w branży, wprowadza rozwiązania telematyczne do swoich naczep.

Grupa Wielton wypracowała w samym trzecim kwartale 488,1 mln zł przychodów, osiągając wartość zbliżoną do rekordowego analogicznego okresu w 2019 r. (spadek o 4,6 proc.).

Kontynuując przegląd jesiennych nowości Schmitza, tym razem o nowej rodzinie wywrotek S.Ki.

Rodzina naczep chłodni Krone może się teraz pochwalić trzema rodzajami agregatów ale o nich później, bo sam pojazd został mocno poprawiony.

 Po ciężkim półroczu Grupa Wielton oczekuje stopniowej poprawy na europejskich rynkach.

Drugi w Europie producent naczep ma kilka grup produktów, ale najpopularniejsze są rodziny Profi Liner i Mega Liner, w których teraz New Generation wprowadza sporo zmian.

Wprawdzie Schmitz nie mógł pokazać swych nowości na wystawie IAA, ale… większość tych rozwiązań i tak jest mało wizualna, chodzi o rozwiązania schowane we wnętrzu pojazdów.

Philipp Reich, właściciel firmy transportowej z Vimfow w Meklemburgii-Pomorzu Przednim, nabył dwa nowe pojazdy wyposażone w kurtyny w fabryce Schmitz Cargobull w Altenberge.

Wieluński producent m.in. super lekkich naczep samowyładowczych wprowadził dodatkowe wzmocnienia konstrukcji ram, które zwiększają stabilność pojazdu podczas rozładunku w trudnych warunkach.

Chociaż pandemia wpływa na funkcjonowanie wielu firm, firma KH-KIPPER nie wstrzymała dostaw do swoich klientów.

Największy polski a trzeci największy w Europie producent naczep stopniowo przywraca produkcję w swoich zakładach.


Początek strony