Truck i Transport Redakcja.tit@gmail.com
Producent z Wielunia oferuje wsparcie finansowe dla swoich klientów. Do 30 czerwca można skorzystać z nowej opcji leasingu operacyjnego na zakup 50 naczep kurtynowych
i podkontenerowych marki Wielton.
Nowa generacja wywrotek trójstronnych MEILLER TRIGENIUS® zadebiutowała podczas targów IAA 2022 w Hanowerze, a niedawno pojawiła się w Niepołomicach.
Wielton wprowadził modernizacje i ulepszenia w swoich flagowych wywrotkach. Modele Bulk Master i Weight Master zostały udoskonalone pod kątem zwiększenia ich trwałości i użyteczności. Skupiono się m.in. na nowych rozwiązaniach konstrukcyjnych, modernizacji skrzyń oraz zwiększeniu jakości i wytrzymałości produktów.
Po pierwszym kwartale 2022 r. przychody czołowego producenta naczep, przyczep i zabudów samochodowych w Europie wyniosły 814,2 mln zł i były o 29 proc. wyższe niż w tym samym okresie 2021 r.
Na targach „Transport Compleet ” w holenderskim Hardenberg Krone zaprezentuje od 14 do 16 czerwca dwa wszechstronne pojazdy szczególnie popularne w Holandii - naczepę kontenerową Box Liner eLTU 70 oraz naczepę burtową Profi Liner.
Choć brzmi to niewiarygodnie, w okresie kryzysowym czyli pandemicznym, niektóre firmy potrafiły wykorzystać trudny czas dla zwiększenia wydajności produkcyjnej. Tak było u największego polskiego producenta naczep.
W pełni elektryczna chłodnia skrzyniowa z elektrycznym agregatem chłodniczym i osią z generatorem jest w praktycznym zastosowaniu w Holandii.
Moduł „Trailer Service Basic” oferuje klientom, którzy nie korzystają jeszcze z umowy serwisowej Schmitz Cargobull, nową bramę do świata usług Schmitz Cargobull.
Wielton w 2020 r. sprzedał 15 420 szt. nadwozi, co przełożyło się na 1 809,3 mln zł przychodów i 94,4 mln zł EBITDA, wynika z szacunkowych danych.
Mnie osobiście nurtowało to od lat – dlaczego większość naczep ma metr albo więcej pustej straconej przestrzeni nad ładunkiem...
Po stosunkowo dobrym rozpoczęciu roku budżetowego 2019/2020 Covid-19 kształtował wydarzenia gospodarcze w 2020 r.
Wielton obserwując dominujące trendy w branży, wprowadza rozwiązania telematyczne do swoich naczep.
Grupa Wielton wypracowała w samym trzecim kwartale 488,1 mln zł przychodów, osiągając wartość zbliżoną do rekordowego analogicznego okresu w 2019 r. (spadek o 4,6 proc.).
Kontynuując przegląd jesiennych nowości Schmitza, tym razem o nowej rodzinie wywrotek S.Ki.
Rodzina naczep chłodni Krone może się teraz pochwalić trzema rodzajami agregatów ale o nich później, bo sam pojazd został mocno poprawiony.
Po ciężkim półroczu Grupa Wielton oczekuje stopniowej poprawy na europejskich rynkach.
Drugi w Europie producent naczep ma kilka grup produktów, ale najpopularniejsze są rodziny Profi Liner i Mega Liner, w których teraz New Generation wprowadza sporo zmian.
Wprawdzie Schmitz nie mógł pokazać swych nowości na wystawie IAA, ale… większość tych rozwiązań i tak jest mało wizualna, chodzi o rozwiązania schowane we wnętrzu pojazdów.
Philipp Reich, właściciel firmy transportowej z Vimfow w Meklemburgii-Pomorzu Przednim, nabył dwa nowe pojazdy wyposażone w kurtyny w fabryce Schmitz Cargobull w Altenberge.
Wieluński producent m.in. super lekkich naczep samowyładowczych wprowadził dodatkowe wzmocnienia konstrukcji ram, które zwiększają stabilność pojazdu podczas rozładunku w trudnych warunkach.
Chociaż pandemia wpływa na funkcjonowanie wielu firm, firma KH-KIPPER nie wstrzymała dostaw do swoich klientów.