Truck i Transport     Redakcja.tit@gmail.com

Ford przedstawia e-Transita - w pełni elektryczną wersję najlepiej sprzedającej się furgonetki na świecie - oferującą najnowocześniejszą technologię z charakterystycznymi dla Transita możliwościami.

E-Transit ma szacunkowy zasięg jazdy WLTP do 350 km - około trzykrotność odległości, jaką codziennie pokonuje przeciętny kierowca floty UE
Niższe koszty utrzymania pomagają zapewnić szacunkową 40-procentową oszczędność kosztów eksploatacji w porównaniu z modelami z silnikiem Diesla; E-Transit oferuje najlepsze w swojej klasie, roczne, nieograniczone okresy międzyobsługowe
E-Transit oferuje europejskim klientom szeroki wybór wersji nadwozia, długości, wysokości dachu i DMC, dając 25 możliwych wariantów. Docelowa ładowność wynosi do 1616 kg dla furgonetki i do 1967 kg dla modeli podwozia z kabiną. E-Transit , Jim Farley, prezes i CEO Forda - „Ford jest gotowy, aby przewodzić szarży, która rozpoczęła się w elektromobilności”.
E-Transit, który zacznie docierać do europejskich klientów na początku 2022 r., Jest częścią globalnej inwestycji Forda w zakresie elektryfikacji o wartości ponad 11,5 mld USD do 2022 r. Całkowicie nowy, całkowicie elektryczny Mustang Mach-E będzie dostępny w europejskich salonach dealerskich od początku przyszłego roku.
Przy użytecznej pojemności akumulatora 67 kWh E-Transit oferuje szacunkowy zasięg do 350 km w cyklu mieszanym WLTP 1, zapewniający wystarczający zasięg, aby sprostać codziennym wymaganiom. To sprawia, że ​​E-Transit idealnie nadaje się do środowisk miejskich, stałych tras przejazdu i dostaw w strefach bezemisyjnych.

Tryby jazdy E-Transita są dostosowane do jego elektrycznego układu napędowego. Zgodnie z danymi Forda, specjalny tryb Eco ma na celu zapewnienie nawet o 8-10% oszczędności w zużyciu energii, jeśli E-Transit jest prowadzony bez ładunku z dynamicznym przyspieszaniem lub przy prędkościach autostradowych. T
Pojazd obsługuje również zaplanowaną klimatyzację wstępną, umożliwiając zaprogramowanie układu klimatyzacji w celu dostosowania kabiny do preferowanej temperatury, gdy pojazd jest nadal naładowany, zapewniając maksymalny zasięg jazdy.

Ford będzie również oferował różnorodne rozwiązania w zakresie ładowania dostosowane do potrzeb floty i kierowców, zarówno w domu, w miejscu pracy, jak i na drodze. E-Transit oferuje zarówno ładowanie AC, jak i szybkie ładowanie DC. Wbudowana w pojazd ładowarka o mocy 11,3 kW jest w stanie zapewnić 100% naładowanie w ciągu 8,2 godziny. Ładując do 115 kW za pomocą szybkiej ładowarki DC o dużej mocy, E-Transit może doładować akumulator z 15% do 80% w około 34 minuty.
E-Transit jest wyposażony w opcjonalny układ Pro Power Onboard, który umożliwia europejskim klientom przekształcenie pojazdu w mobilne źródło zasilania, zapewniające moc do 2,3 kW do zasilania narzędzi i sprzętu w miejscu pracy i w podróży.


Standardowy modem FordPass Connect 5 zapewnia bezproblemową łączność, aby pomóc klientom pojazdów użytkowych w zarządzaniu i optymalizowaniu wydajności floty.

Akumulator E-Transita znajduje się pod nadwoziem, zapewniając do 15,1 metra sześciennego przestrzeni ładunkowej, tyle samo, co w Transicie z silnikiem Diesla z napędem na tylne koła.

Inżynierowie Forda przeprojektowali układ napędowy i tylne zawieszenie E-Transita, aby zoptymalizować przestrzeń ładunkową, tworząc wytrzymały układ zawieszenia z wahaczami wleczonymi, który zapewnia lepszą precyzję kierowania i pewniejsze prowadzenie, a także lepszą trakcję.

Silnik elektryczny pojazdu ma maksymalną moc 198 kW (269 KM) i moment obrotowy 430 Nm, co czyni go najmocniejszym spośród wszystkich w pełni elektrycznych samochodów dostawczych sprzedawanych w Europie.

 

 

l

Początek strony