Truck i Transport     Redakcja.tit@gmail.com

Po kilkunastu latach przerwy Nissan będzie miał znowu  dużego vana w Polsce. A ten segment jest ważny i się rozwija.

Interstar ro pojazd znany od 20 lat, ale od czasu gdy Nissan odszedł od współpracy z hiszpańskimi montowniami i nawiązał współpracę z Renault, obecność japońskich modeli na różnych rynkach EU była chaotyczna i niekonsekwentna. Generalnie, furgony  korzystały, na mocy Aliansu, z technologii Renault, choć zdarzały się wyjątki.

Być może Interstar jest potwierdzeniem nowych stosunków w ramach Sojuszu Renault-Nissan, gdzie próbują porządkować  relacje  wyznaczając pozycję dominującą jednej marce na każdym runku.

Jednak najważniejsze,  że Nissan zdecydował się zaczerpnąć z dorobku Renault i bardzo lekko różnicując wygląd samochodu, wprowadza  go na kolejne rynki europejskie.

Pytanie o różnice między Masterem a Interstarem musi poczekać. Na razie – widzimy jedną, choć bardzo widoczną -  zupełnie inny grill z gigantycznym  napisem Interstar i dużym logo marki. Także nowy zderzak. Słychać że mają być różnice w specyfikacjach i np. inne ładowarki w standardzie wersji elektrycznych. 

I te widoczne i kilka mniej zauważalnych rozwiązań Nissan przygotował w swoim centrum rozwojowym pod Paryżem.

Więcej o nowym Interstarze

Nowy Nissan INTERSTAR : powrót po przerwie - Truck i Transport

 

Początek strony