Truck i Transport     Redakcja.tit@gmail.com

Dostawca paliw Qstar jest jednym z klientów, który wybrał Scania ProCare, kompleksowy pakiet usług, który aktywnie zapobiega przestojom.

Ponieważ dostawy realizowane są w całej Szwecji, odległości pokonywane przez ciężarówki są ogromne, około 200 000-250 000 kilometrów rocznie. Dlatego zdecydowali się podjąć środki ostrożności z ProCare. "Mamy nadzieję, że ProCare zapobiegnie zatrzymaniu ciężarówek, ponieważ koszty są niezwykle wysokie. Jeśli tak się stanie, płacimy za kierowcę, który nie prowadzi samochodu i wynajęty pojazd od innej firmy transportowej "- mówi Remi Skillingsås, kierownik ds. Transportu, Qstar.

"Chcemy też, aby nasi kierowcy czuli się komfortowo w swoim środowisku pracy; ciężarówce. Ich praca jest trudna i wiąże się z dużą odpowiedzialnością Jeśli lubisz to, co robisz i czym jeździsz, bardziej troszczysz się o produkt. "

Wozy objęte ProCare są codziennie monitorowane i oceniane, a komponenty o ograniczonej żywotności są wymieniane, zanim mogą powodować kłopoty. Ciężarówki z zaawansowaną konstrukcją nadwozia lub zadaniami z napiętymi harmonogramami i karami za opóźnienia w dostawach byłyby typowymi kandydatami do ProCare, gdzie w 100% zaplanowany czas sprawności jest głównym celem. Takich jak transport paliwa, jak Qstar.

Dla warsztatu Scania w Norrköping, ProCare oznacza zastąpienie napraw proaktywnym zapobieganiem przestojom. Dzisiaj, gdy system cyfrowy może ostrzegać, że części muszą zostać wymienione, podczas zaplanowanych wizyt serwisowych można dokonać kilku zmian części o ograniczonej żywotności. Oznacza to, że zajmuje to tylko kilka godzin zamiast całego dnia.

 

Początek strony