Najpierw była uroczysta, głośno muzyczna premiera nowych elektrycznych Actrosów drugiej generacji, a potem warsztaty i testy.
Poaz eActrosów w Karlsruhe był dobrze zaplanowany, połączony z pierwszym wystąpieniem nowego kierownictwa Mercedes-Benz Trucks. I krótką, nieoficjalną konferencją Karin Radstroem i Stiny Fagerman. Następnego zaś dnia zorganizowano doskonałe warsztaty poświęcone elektrycznym samochodom MB Trucks i wreszcie, niedługie wprawdzie, ale realistyczne testy drogowe lżejszych, 19 tonowych eActrosów.
Przy okazji takich pokazów pytamy o ilości wyprodukowanych nowych samochodów. Oficjalnej odpowiedzi nie było, ale w dokumentach mojego (tego, którym jeździłem) Actrosa znalazłem nr fabryczny 400. Może to częściowo wyjaśnia wątpliwości dotyczące seryjnej produkcji.
A test eActrosa 300 znajdziecie w zakładce „Truck”.