Truck i Transport     Redakcja.tit@gmail.com

Mikael Lindner został  mianowany nowym szefem MAN-a ds. silników, by wzmocnić biznes komponentów w MAN Truck & Bus.

Mikael Lindner będzie odpowiedzialny za biznes silników i komponentów MAN Truck & Bus SE jako kierownik działu silników MAN i starszy wiceprezes MAN Truck & Bus ze skutkiem od 1 stycznia 2022 r. MAN Engines działał jako samodzielna jednostka biznesowa w ramach Grupy od początku roku 2018, co znacząco poprawiło udział rynkowy. Jako szef MAN Engines, Lindner będzie kierował zespołem pięciu osób odpowiedzialnych za strategię i rozwój biznesu, sprzedaż, finanse oraz rozwój w międzynarodowym centrum kompetencji silników w Norymberdze. Jego celem będzie zapewnienie, że dobrze ugruntowana działalność w zakresie komponentów firmy MAN Truck & Bus nadal się rozwija, korzystając z mocnych stron w Grupie i że pozycjonuje firmę w kierunku przyszłych technologii.
Mikael Lindner pracuje w branży silnikowej od 2003 roku. Studiował inżynierię mechaniczną w Królewskim Instytucie Technologicznym w Sztokholmie i ukończył studia z tytułem magistra inżyniera o specjalności przemysłowa inżynieria i administracja biznesowa. Na swoim poprzednim stanowisku Lindner kierował
regionalną organizacją Scanii w Japonii, zajmująca się dystrybucją i serwisem samochodów ciężarowych, autobusów oraz silników szwedzkiego producenta pojazdów użytkowych, który podobnie jak MAN Truck & Bus, jest również częścią Traton Group.
"MAN Engines zyskuje bardzo doświadczonego menedżera, który dzięki wieloletniemu międzynarodowemu doświadczeniu w dziedzinie silników i komponentów jest dobrze przygotowany do rozwoju naszej działalności w MAN Engines w sposób zrównoważony i ciągły”, mówi Göran Nyberg, członek zarządu ds. sprzedaży w MAN Truck & Bus
SE. Pełniąc funkcję kierownika jednostki biznesowej MAN Engines, Lindner będzie podlegał Göranowi Nybergowi.

 

Początek strony