Truck i Transport     Redakcja.tit@gmail.com

Ponad 200 nowych Actrosów 1851 dołączy do kilkutysięcznej floty HAMA Polska, firmy specjalizującej się w długoterminowym wynajmie pojazdów ciężarowych. To jeden z elementów ramowej umowy o współpracy z Mercedes-Benz Trucks Polska, którą w marcu podpisali przedstawiciele obu firm.

HAMA Polska to lider rynku długoterminowego wynajmu ciężkich pojazdów ciężarowych (ciągników i naczep), a także jedna z największych firm oferujących w tym systemie pojazdy lżejsze i dostawcze. Obecnie po drogach jeździ ponad 4400 zestawów należących do spółki. W tym roku do dwóch innych marek, które oferuje klientom HAMA Polska, dołączą nowe Actrosy.
To efekt podpisanej w marcu ramowej umowy o współpracy między HAMA Polska a Mercedes-Benz Trucks Polska. Ponad 200 Actrosów 1851 spółka odbierze jeszcze w tym roku.

– Rozpoczynamy tę współpracę z dużym entuzjazmem i jestem przekonany, że będzie się ona rozwijać w kolejnych latach – mówi Łukasz Chyliński, prezes HAMA Polska. – Jednym z naszych strategicznych celów jest rozwój oferty produktów premium, a marka Mercedes-Benz idealnie się w te plany wpisuje.

Dla Mercedes-Benz Trucks Polska umowa również otwiera inspirujące perspektywy rozwoju. – Cieszymy się, że nasze pojazdy stanowią element strategii firmy HAMA Polska w dłuższej perspektywie – jestem przekonany,że w portfelu premium nie może zabraknąć naszej marki – mówi Piotrek Urban, dyrektor sprzedaży i marketingu Mercedes-Benz Trucks Polska. – Nasz flagowy produkt – Nowy Actros – jest dziś najbardziej zaawansowanym technologicznie, a także najbardziej ekonomicznym pojazdem ciężarowym na rynku. Jednocześnie dla nas jest to wejście w segment rynku, w którym dotąd nie byliśmy zbyt aktywni.

Zdaniem obydwu firm, nowo zawiązanej współpracy sprzyja sytuacja gospodarcza i dynamiczny rozwój rynku transportowego, który po krótkim załamaniu wiosną 2020, związanym z pandemią, notuje od kilku miesięcy ostry wzrost.

W HAMA Polska klient może zamówić pojazd w takiej konfiguracji, jakiej potrzebuje – łącznie z naczepą i oponami. Od momentu podpisania umowy ponosi stałe, przewidywalne koszty. – Dominują u nas umowy trzyletnie, obejmujące koszty ubezpieczenia, podatki, usługi serwisowe i serwis ogumienia – mówi Janusz Rachwał, dyrektor handlowy HAMA Polska. – To bardzo prosty biznes, który opiera się na tym, że klient przychodzi, wybiera pojazd i jeździ, a resztą zajmujemy się my.

Nowe Actrosy 1851, które zasilą flotę HAMA Polska, mają szansę zaspokoić potrzeby wielu klientów. Pojazdy typu Lowliner zostały wyposażone w kabiny Big Space, a także najnowszą wersję inteligentnego tempomatu Predictive Powertrain Control oraz pakiet systemów wspierających bezpieczeństwo Active Brake Assist 5.

 

Początek strony