Truck i Transport     Redakcja.tit@gmail.com

 Ta praktyczna i wydajna furgonetka jest przeznaczona w szczególności dla firm poszukujących najlepszego stosunku ceny do parametrów użytkowych i samochodu, który spełni najważniejsze potrzeby.

Nowy Express Van – najważniejsze fakty Schowki o łącznej pojemności prawie 48 litrów, ułatwiające organizację przestrzeni w kabinie pojazdu , wygodny załadunek! szerokie przesuwne drzwi boczne (716 mm).

Wymiary przestrzeni ładunkowej znajdującej się za przegrodą (długość: 1,91 m, szerokość: do 3,7 m) największe w swojej klasie.

Więcej możliwości w zakresie łączności: ładowarka indukcyjna, do trzech gniazd USB, cztery gniazda 12 V, system multimedialny EASY LINK z funkcją replikacji ekranu smartfona i nawigacją, współpracujący z 8-calowym wyświetlaczem.

Wyższy poziom bezpieczeństwa dzięki takim rozwiązaniom jak kamera Rear View Assist – asystent monitorowania strefy za samochodem i systemy poprawiające widoczność w martwym polu widzenia, a także lepsze trzymanie się drogi dzięki układowi kontroli stabilności przyczepy.

Nowy Express Van może pochwalić się najlepszymi proporcjami w swojej klasie: długość podłogi przestrzeni ładunkowej wynosi 1,91 m (w wersji z pełną przegrodą) przy długości pojazdu 4,39 m, a szerokość bocznych drzwi przesuwnych – 716 mm. Bardziej praktyczny niż kiedykolwiek, może przewozić do 780 kg ładunku w wersji z silnikiem benzynowym i do 650 kg w wersji z silnikiem wysokoprężnym. Nowy Express Van dysponuje również rekordową ilością miejsca w schowkach umieszczonych wewnątrz kabiny (prawie 48 l) oraz pojemnością ładunkową sięgającą 3,7 m³.

Dwuskrzydłowe drzwi tylne w układzie 2/3 – 1/3 ułatwiają załadunek, rozładunek i dostęp do przewożonych ładunków. Nowy Express Van oferuje najlepszy stosunek długości podłogi przestrzeni ładunkowej (1,91 m w wersji z pełną przegrodą) do całkowitej długości pojazdu. Po złożeniu fotela pasażera i obróceniu przegrody kratowej długość przestrzeni ładunkowej może zostać zwiększona nawet do 2,36 m. Nowy Express Van oferuje zatem, w zależności od potrzeb, pojemność ładunkową od 3,3 do 3,7 m³.

 


Dla ułatwienia załadunku i prawidłowego zabezpieczenia ładunku samochód został wyposażony w sześć obrotowych uchwytów do mocowania ładunków umieszczonych w podłodze
i cztery dodatkowe na ścianach (w opcji). Doskonałą widoczność w przestrzeni ładunkowej zapewnia oświetlenie sufitowe o mocy do 18 W (w opcji dostępne jest oświetlenie w technologii LED). Kluczyk z trzema przyciskami pilota centralnego zamka (składany lub tradycyjny) umożliwia niezależne odblokowanie drzwi przestrzeni ładunkowej. W opcji dostępne są również: gumowa mata do przestrzeni ładunkowej, schowek w drzwiach przesuwnych, drewniana podłoga antypoślizgowa oraz drewniane panele ochronne.

Nowy Express Van został wyposażony w światła wykonane w technologii LED w charakterystycznym dla marki Renault układzie w kształcie litery C (C-Shape). Elegancka stylistyka obejmuje atrakcyjne elementy wykończenia i chromowane akcenty, kojarzone zazwyczaj z samochodami osobowymi.

 


Dzięki zastosowaniu podwójnej optyki halogenowej światła LED oferują do 90% większą intensywność wiązki światła w przypadku świateł drogowych i 60% dla świateł mijania.

Przeprojektowanie błotników oraz przednich i przesuwnych drzwi bocznych pozwoliło na uzyskanie bardziej płynnej i eleganckiej linii bocznej nadwozia, pozbawionej załamań
i nieciągłości. Prostokątny kształt drzwi pozwala zoptymalizować dostęp do wnętrza.

Nowy Express Van dostępny jest w kolorze Niebieski Iron specjalnym dla tego modelu oraz w czterech kolorach występujących również w Nowym Kangoo Van: dwóch niemetalizowanych Biel Alpejska i Szary Urban i dwóch metalizowanych Szary Highland i Czarna Perła.

Wnętrze pojazdu wyróżnia się nowoczesną stylistyką. Charakterystycznym elementem jest poziomy układ deski rozdzielczej, która mieści wiele praktycznych schowków. Pokryte tapicerką z wytrzymałego materiału fotele oraz zapewniające solidne podparcie i komfortowe siedzisko pomagają ograniczyć zmęczenie za kierownicą.

 


Kierowca może z łatwością regulować wysokość (+/- 40 mm) i długość (+/- 110 mm) siedziska, a także ustawić odpowiadającą mu wysokość pasów bezpieczeństwa i kolumny kierownicy. Z myślą o zwiększeniu komfortu prowadzenia fotel kierowcy jest dostępny w opcji z wygodnym podłokietnikiem. Mając na uwadze zmniejszenie zmęczenia podczas jazdy, poprawiono akustykę wnętrza.

Nowy Express Van z umieszczonymi w kabinie schowkami o łącznej pojemności prawie 48 litrów i przestrzeni ładunkowej o pojemności od 3,3 do 3,7 m³ nie ma równych w swojej klasie. 13 inteligentnie rozmieszczonych schowków ułatwia organizację przestrzeni w kabinie kierowcy. Użytkownik ma do dyspozycji m.in. zamykany schowek w desce o poj. 7,4 l.

Nowy Express Van oferuje trzy systemy multimedialne: Radio Connect R&Go i system multimedialny Renault EASY LINK z 8-calowym ekranem dotykowym
w dwóch wersjach – z nawigacją lub bez. Ma ładowarkę indukcyjną do smartfona, do trzech gniazd USB oraz cztery gniazda 12 V, w tym jedno w strefie cargo.

Wyższy poziom bezpieczeństwa za kierownicą to : Rear View Assist – asystent monitorowania strefy za samochodem ,lusterko Wide View Mirror. system monitorowania martwego pola, układ kontroli stabilności przyczepy powiązany z ESC. Express Van jest wyposażony w system wspomagania ruszania pod górę, który w połączeniu z układem dynamicznej kontroli toru jazdy (ESC) umożliwia utrzymanie pojazdu w bezruchu przez około 2 sekundy, ułatwiając kierowcy ruszanie na drogach o nachyleniu przekraczającym 3%. Nowy Van oferuje w opcji funkcję Extended Grip (z całorocznymi oponami), która zwiększa skuteczność napędu podczas ruszania i do prędkości 50 km/h. Ma ogranicznik i regulator prędkosci.Także przednie/tylne czujniki wspomagania parkowania lub kamerę cofania .

Obecnie Nowy Express Van będzie dostępny w wersji z silnikiem benzynowym 1.3 l o mocy 100 KM oraz silnikami wysokoprężnymi 1.5 Blue dCi 75 i 95, które zapewniają ograniczone zużycie paliwa. Silnik benzynowy 1.3 TCE 100 (75 kW – 200 Nm) oraz silniki wysokoprężne 1.5 Blue dCi 75 i 95 (odpowiednio 55 kW – 220 Nm i 70 kW – 240 Nm). Silniki te współpracują z 6-biegową skrzynią mechaniczną. Zużycie paliwa w cyklu mieszanym WLTP : 5,1 l/100 km (133 g CO2/km) dla silników wysokoprężnych, 6,8 l/100 km (153 g CO2/km) dla silników benzynowych.

Gamę jednostek napędowych uzupełnia silnik wysokoprężny 1.5 Blue dCi 75 ECOLEADER, oferowany z ogranicznikiem prędkości do 100 km/h w celu zapewnienia ograniczonego zużycia paliwa niezależnie od stylu jazdy kierowcy (oszczędność na poziomie 0,5 l/100 km i 12 g CO2/km w cyklu mieszanym WLTP).

Ponadto włączenie trybu Eco z poziomu deski rozdzielczej pozwala na osiągnięcie dodatkowej oszczędności paliwa nawet do 12%. Zastosowanie sygnalizatora zmiany biegów (GSI), informującego kierowcę o optymalnym momencie na zmianę przełożenia, umożliwia zaoszczędzenie dodatkowych 5% paliwa.

Silniki wymagają przeglądów co 30 000 km lub co dwa lata .

W ramach przygotowań do produkcji Nowego Renault Express przeprowadzono całą serię inwestycji w modernizację zakładu w Tangerze, celem dostosowania go do najnowszych standardów marki Renault. W montowni, na linii montażu końcowego w ramach pierwszego etapu modernizacji pojawiły się 32 roboty. Lakiernia została wyposażona
w nową stację lakierniczą oraz stanowisko przygotowania kolorów na zamówienia specjalne. Linia montażowa wzbogaciła się również o stanowisko przygotowywania kabiny kierowcy.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 


 

 

 

 

 

 

 


 

 

 

 

 

 

l

Początek strony