Nowa usługa subskrypcji, płatna za użytkowanie, konserwację i naprawę, wprowadzona w modelach DAILY ze skrzynką łączności, opiera się na rzeczywistym wykorzystaniu pojazdu przez klienta, optymalizując koszty obsługi.
IVECO wprowadza do swojej gamy DAILY zupełnie nowe podejście do planu serwisowego, które jest precyzyjnie dostosowane do działalności i operacji klienta. Pakiet obsługi, konserwacji i napraw z opłatą za użycie to usługa subskrypcji premium oparta na danych pojazdu zebranych za pośrednictwem modułu Connectivity Box, takich jak wykonane misje i pokonany przebieg. Oznacza to, że koszty utrzymania będą dokładnie dopasowane do eksploatacji pojazdu przez klienta.
Monica Bertolino , Head of TCO Services & Marketing After Market Solutions, powiedziała: „ Nowa formuła konserwacji i napraw, płatna za użytkowanie, jest doskonałym przykładem zorientowanego na klienta podejścia IVECO do planowanych pakietów usług. Dzięki tej usłudze rozwijamy potencjał łączności DAILY, aby umożliwić personalizację w wysokim stopniu, jakiego wcześniej nie widzieliśmy. Wszystkie firmy mają wahania w swojej działalności. Nasza nowa formuła oznacza, że ich koszty konserwacji i napraw będą dokładnie odzwierciedlać ich użytkowanie pojazdu. W okresach, gdy pojazd spędza mniej czasu w drodze lub jest używany w mniej wymagających misjach, klient wyda mniej na obsługę.„
Nowa usługa Maintenance & Repair Pay-per-use dodatkowo poszerza portfolio usług cyfrowych IVECO ON w klastrze Maintenance & Repair , który obejmuje również inne modułowe, programowane pakiety usług Elements. Dzięki swojemu unikalnemu podejściu dodaje kolejny stopień personalizacji do oferty konserwacji i napraw DAILY.