Truck i Transport     Redakcja.tit@gmail.com

Daimler osiągnął ważny kamień milowy dzięki ponad milionowi pojazdów ciężarowych i autobusów połączonych na globalnej platformie cyfrowej.

Osiągnięcie tego kamienia milowego odzwierciedla zaangażowanie Daimler Truck w łączność pojazdów jako podstawę produktów cyfrowych, które poprawiają czas pracy floty klientów, bezpieczeństwo i produktywność oraz umożliwiają przejście na zrównoważony transport.

„Dysponując ponad milionem pojazdów połączonych z siecią, mamy kompleksową podstawę do dalszego rozwoju i skalowania usług i rozwiązań, które zwiększają wartość klientów i lojalność wobec marki, jednocześnie ulepszając nasz własny łańcuch wartości” – mówi Marcus Claesson, CIO (dyrektor ds. informacji) w Daimler Truck.

Daimler Truck był w stanie osiągnąć ten wynik, wdrażając w ciągu ostatnich kilku lat wbudowany sprzęt telematyczny i globalną platformę cyfrową we wszystkich markach pojazdów. Firma zintegrowała swoją zaawansowaną platformę łączności ze wszystkimi głównymi modelami i segmentami pojazdów, dodając jednocześnie produkty cyfrowe wdrażane na tej platformie na całym świecie.

Te cyfrowe produkty przynoszą ciągłą wartość klientom i dealerom Daimler Truck w ich codziennej działalności związanej z flotą i usługami na całym świecie. Aplikacje są oferowane za pośrednictwem rozwiązań Mercedes-Benz Trucks Uptime, Fleetboard lub OmniPlus w Europie, Truckconnect w Azji oraz rozwiązań marki Detroit Connect w Ameryce Północnej.

Produkty Daimler Truck do zdalnej aktualizacji zmniejszają potrzebę wizyt w warsztatach, diagnozując i aktualizując pojazdy w terenie i kiedy jest to dla naszych klientów wygodne. To wyraźnie zmniejsza potrzebę nieplanowanych wizyt w warsztacie, oszczędzając czas i pieniądze klientów oraz utrzymując pojazdy w ruchu. Dwa przykłady: nieplanowane wizyty w warsztatach zostały zredukowane o ponad połowę dzięki wczesnemu wykrywaniu usterek u klientów Mercedes-Benz Trucks Uptime w Europie. Tylko w zeszłym roku w Stanach Zjednoczonych Daimler Truck North America przeprowadził ponad 500 000 zdalnych aktualizacji, ograniczając w ten sposób potrzebę wizyt klientów w warsztatach.

Daimler Truck współpracuje również ze stronami trzecimi za pośrednictwem globalnej platformy łączności, aby zapewnić  klientom szeroką gamę rozwiązań logistycznych.

Początek strony