Truck i Transport     Redakcja.tit@gmail.com

Po tym, jak kilka tygodni temu Schmitz Cargobull dostarczył do Rumunii w pełni elektryczną naczepę, Fabian Diekmann, kierownik floty w Rubetrans Logistics GmbH & Co. KG, odebrał swoją w pełni elektryczną naczepę chłodniczą.

Przed przekazaniem do zakładu Schmitz Cargobull w Altenberge planowana była dogłębna i szczegółowa demonstracja oraz praktyczne zastosowanie pojazdu.
W pełni elektryczna skrzynia chłodnicza jest wykorzystywana w transporcie od centrum do węzła do centrów dystrybucji żywności dużych firm logistyki żywności.

"Oszczędność paliwa i CO2 to główne powody zakupu tego pojazdu. Zrównoważony rozwój jest dla nas bardzo ważny jako firmy rodzinnej i jest również ważny w wielu innych obszarach naszej firmy. Cieszymy się, że możemy dalej rozwijać elektryfikację transportu towarowego za pomocą tego pojazdu i wyznaczać trendy dla całej branży transportowej", mówi Diekmann.

W pełni elektryczny S.KOe COOL oznacza innowacyjność i zrównoważony rozwój. Schmitz Cargobull stał się pierwszym producentem przyczep, który oficjalnie włączył oś  z generatorem elektrycznym naczepy S.KOe COOL do ogólnej homologacji typu pojazdu, co czyni go pionierem w branży przyczep jako producent pojazdów użytkowych. Homologacja została oficjalnie udzielona przez niemiecki Federalny Urząd Transportu Samochodowego.
Wyposażony w najnowocześniejszą technologię elektryczną, w tym wydajny agregat chłodniczy S.CU ep85 ze zintegrowaną elektroniką, akumulatorem wysokonapięciowym i osią elektryczną, umożliwia bezemisyjny transport chłodniczy i przyczynia się do zmniejszenia wpływu na środowisko w transporcie. Maszyna chłodnicza pracuje również wyjątkowo cicho.

Zasilana elektrycznie jednostka chłodnicza S.CU ep85  oferuje wydajność chłodniczą do 15 800 watów i moc grzewczą 10 500 watów. Akumulatory  zastępują zbiornik oleju napędowego i oferują możliwość zainstalowania skrzyni paletowej z miejscem na 36 palet. Zelektryfikowana oś naczepy Schmitz Cargobull odzyskuje energię podczas procesów hamowania, wydłużając czas pracy maszyny chłodniczej i skracając czas ładowania akumulatora z sieci energetycznej.

Początek strony