Truck i Transport     Redakcja.tit@gmail.com

‎Rozwiązania autonomiczne w Scanii, to głównie  Therese Reinhammar,  dyrektor ds. dostarczania rozwiązań. Od początku swojej kariery w Scania zajmowała się pracą przy wprowadzaniu  zmian, budowaniu  nowych rzeczy i rozwijaniu organizacji, ludzi i obszarów biznesowych. Lub po prostu umieszczać nowe rzeczy na miejscu.‎

‎To, że trafiła do Scanii, było świadomym wyborem. Chciała pracować w centrali dużego, międzynarodowego producenta. "To właśnie tam znajdziesz najwięcej możliwości. Kiedy zaczęłam, poczułam się jak w domu". ‎

‎‎Obecnie jest częścią Scania Mobility Solutions. I wygląda na to, że może tam zostać. "To, co teraz robię, jest najbardziej zabawnym zadaniem, jakie kiedykolwiek miałem w Scanii. Jest to tak wymagające i ma tak duży wpływ na całe społeczeństwo i na każdą jednostkę. Co może być takiego, co mogłoby to przebić? Naprawdę chcę być tego częścią, wprowadzić to na rynek i sprawić, by nasi klienci korzystali z tego systemu. "‎

‎Górnictwo jest jednym z ważnych obszarów zainteresowania działu  Autonomous. Tutaj raz w tygodniu przeprowadzamy operacje na torze testowym. Druga część  to hub-to-hub, gdzie  ciężarówki są w codziennej eksploatacji na autostradzie między Södertälje i Nyköping, między dwoma predefiniowanymi miejscami: produkcją Scania i magazynem.‎

‎‎Ale nie zawsze łatwo jest pracować z nowymi technologiami. "Moim zdaniem procesy – a w Scanii jesteśmy w nich dobrzy – istnieją głównie w tradycyjnych obszarach. Teraz muszę wypróbować nowe sposoby i sprawić, by działało to naprawdę. "‎

‎Therese uważa, że Scania może nie być postrzegana jako firma high-tech, którą naprawdę jest. "Zajmujemy się tworzeniem oprogramowania, a połączenie tego ze 130-letnią historią przemysłu i dziedzictwem czyni nas wyjątkowymi i jest to ogromna zaleta, a także wyzwanie. Ludzie muszą zrozumieć, że ta kombinacja jest naprawdę wyjątkowa. "‎

 

Początek strony