Truck i Transport     Redakcja.tit@gmail.com

Ford po raz pierwszy wprowadza nowy wariant podwozia z kabiną Rangera, oferując klientom możliwość łatwej konwersji .

Wytrzymałe podwozie Rangera wykorzystuje konstrukcję nadwozia na ramie, tworząc twardy pojazd, który maksymalizuje zakres potencjalnych opcji konwersji. Ford przewiduje połączenie kabiny Rangera z ulepszonym napędem na cztery koła
i sprawnością w terenie.
Dostępne w wersji z pojedynczą kabiną podwozie Rangera jest najnowszym dodatkiem do
Gamy Ranger, która jest najlepiej sprzedającym się pick-upem w Europie od 2015 roku. Firma Ford ma konwerterów na 13 rynkach, aby fachowo dostarczać zatwierdzone na podstawie gwarancji pojazdy do zastosowań specjalistycznych.
Konstrukcja z pojedynczą kabiną pozwala na maksymalną długość konwersji za kabiną wynoszącą 2518 mm. Trudny teren nie będzie stanowić wyzwania z głębokością brodzenia do 800 mm, 237 mm prześwitu i krótkim zwisem przednim.
Europejska sieć konwerterów QVM firmy Ford oferuje specjalistyczną wiedzę potrzebną firmom do produkcji bezpiecznych, certyfikowanych przez Forda pojazdów na zamówienie.
Klienci mogą dodatkowo ulepszyć swój pojazd dzięki gamie elastycznych rozwiązań Ford Special Vehicle Options, w tym złącze elektryczne do holowania przyczepy, wysokowydajne akumulatory zwiększające wydajność elektryczną oraz interfejs do połączeń pojazdu.
Wybieralny napęd na cztery koła jest standardem, a proste sterowanie na konsoli środkowej umożliwia kierowcy wybór napędu na tylne koła lub napęd na cztery koła podczas jazdy.
Rangera w wersji podwozia z kabina będzie można zamawiać od stycznia 2021 r.


l

Początek strony