Navistar, Inc. ogłosił właśnie plan zmiany marki i nazwy na International Motors, LLC, który wejdzie w życie 1 października. Wraz ze zmianą nazwy firma zaprezentowała odświeżone logo i identyfikację wizualną.
Zmiana marki wynika ze zmiany strategii przekształcenia firmy w dostawcę rozwiązań oraz roli, jaką marka International może odegrać w lepszym doświadczeniu klienta i użytkownika.
„Po ponad 120 latach decydujemy się powrócić do naszych korzeni jako International” — powiedział Tobias Glitterstam, dyrektor ds. strategii i transformacji. „International uosabia determinację, partnerstwo i współpracę w stawianiu czoła każdemu wyzwaniu za pomocą rozwiązania. Nasza nowa nazwa i wygląd uzupełniają strategiczne zmiany, które wprowadzamy, aby oferować klientom lepsze doświadczenia”.
Firma skupi się na czymś więcej niż tylko na inżynierii i produkcji produktów dla ciężarówek i autobusów. Dokonuje strategicznego zwrotu, inwestując w rozwiązania, które uproszczą obsługę klienta. Podczas gdy produkt pozostaje rdzeniem każdej interakcji z klientem, pełne portfolio rozwiązań International będzie również obejmować usługi takie jak części, konserwacja, finansowanie, łączność i ładowanie.
W nadchodzących miesiącach obecne narzędzia, takie jak OnCommand ® Connection i International ® 360, zostaną połączone w ramach nowego cyfrowego interfejsu klienta o nazwie My International. My International ulepszy i dostosuje doświadczenie klienta, łącząc wszystkie rozwiązania i dane klienta, w tym umowy serwisowe, finansowanie i zarządzanie flotą w jednym miejscu.
Ta ewolucja jest częścią szerszej transformacji firmy, która trwa od 2021 r. Do godnych uwagi osiągnięć w trakcie tej podróży należą wprowadzenie na rynek zintegrowanego układu napędowego International S13 ® , nowego pakietu kompleksowych rozwiązań własnościowych dla pojazdów elektrycznych na baterie oraz odrodzenie usług finansowych typu captive, które teraz trafią na rynek pod nazwą International ™ Financial.
Zmodernizowana międzynarodowa identyfikacja wizualna, zaprezentowana na oficjalnych kanałach mediów społecznościowych i stronie internetowej firmy, została zdefiniowana na nowo przez język drogi. Logo, paleta kolorów, typografia, fotografia i ikonografia czerpią inspirację ze skomplikowanej choreografii, która codziennie pojawia się na ulicach, autostradach i drogach. Odzwierciedla ona przypływy i odpływy ruchu, przyspieszanie i zwalnianie podczas poruszania się po mieście, aż po zakręty i zakręty wiejskiej drogi. Oprócz zastosowania w przyszłych pojazdach, zmiany te obejmą również manifestację międzynarodowej marki, w tym wszystkie cyfrowe punkty styku i lokalizacje sieci dealerskiej.
„Powrót do International jest potwierdzeniem naszego bogatego dziedzictwa, a także inwestycją w obiecującą przyszłość” — powiedział Mathias Carlbaum, prezes i dyrektor generalny.