Truck i Transport     Redakcja.tit@gmail.com

Zaledwie w pół roku od wmurowania kamienia węgielnego, pracownicy nowego serwisu Scania w Słubicach witają pierwszych klientów. To 41. obiekt serwisowy w sieci Scania w Polsce. 

Lokalizacja serwisu w Słubicach, w strategicznym punkcie na mapie logistycznej kraju, tuż przy granicy z Niemcami, nie jest przypadkowa. Wielu klientów działa w regionie, a ich floty regularnie przemierzają trasy międzynarodowe.

Obiekt w Słubicach to nowoczesne centrum serwisowe o powierzchni użytkowej ok. 1 450 m², z dużym placem parkingowym – 6 000 m², przygotowanym do obsługi samochodów elektrycznych (odpowiednia instalacja elektryczna).

Serwis został wyposażony w najnowsze narzędzia diagnostyczne, które pozwalają na szybką identyfikację usterek i sprawne przeprowadzenie napraw. Posiada też suwnicę oraz ramę do prostowania marki Josam .

– Jeżeli chodzi o udogodnienia dla klientów, to poza wyposażeniem podstawowym, jak miejsca parkingowe i toaleta dla niepełnosprawnych, nasi goście mają do dyspozycji toaletę z prysznicem oraz osobne pomieszczenie z aneksem kuchennym, w którym mogą podczas odpoczynku zregenerować się posiłkiem i napić się kawy. Ponieważ kobiety stanowią istotną część naszego zespołu, specjalnie dla nich zapewniliśmy oddzielne szatnie dla kobiet mechaniczek – komentuje Rafał Kakuła, dyrektor Scania Szczecin.

Serwis w Słubicach posiada rozwiązania przyjazne dla środowiska, jak: ogrzewanie i klimatyzacja zasilane zieloną energią, panele PV oraz pompy ciepła.

Godziny otwarcia serwisu: poniedziałek – piątek: 7:00 – 21:00, sobota: 7:00 – 15:00.

 

 

Początek strony