Na Salonie Caravan w Düsseldorfie, odwiedzający znajdą m.in. jedną z pierwszych konwersji eCamper opartych na Mercedes EQV, konwersje kamperów oparte na nowym Sprinterze 4x4, Marco Polo na nowej Klasie T z fabrycznym modułem kempingowym.
Marka z trójramienną gwiazdą zaprezentuje całe swoje portfolio, od dużych i średnich do małych samochodów dostawczych, na największych na świecie targach kamperów i przyczep kempingowych.
Klaus Rehkugler, dyrektor ds. sprzedaży i marketingu Mercedes-Benz Vans: "Szczególnie z niecierpliwością czekam na odpowiedź na moduł kempingowy dla naszej nowej Klasy T, którą będziemy oferować fabrycznie i dzięki której rozszerzamy naszą gamę produktów wokół rodziny Marco Polo".
Nowa Klasa T została zaprezentowana w kwietniu tego roku. Rozszerza portfolio dla rynku klientów prywatnych o atrakcyjny model klasy podstawowej w świecie Mercedesa. Dalsze informacje na temat pojawienia się nowej Klasy T w Düsseldorfie będą dostępne od początku targów na platformie internetowej Mercedes me media w media.mercedes-benz.com .
Na rynku znajduje się również EQV – akumulatorowo-elektryczny odpowiednik średniej wielkości furgonetki Klasy V. Oferuje szeroki zakres zastosowań dla szerokiej gamy potrzeb klientów – w tym dla ratowników, np firmy Sortimo Walter Rüegg AG.
Będą też trzy kampery oparte na dużym vanie: w tym nowy, w pełni zintegrowany kamper Adria mobil, d.o.o. Odwiedzający będą mogli również dowiedzieć się o nowej nawigacji do przyczep i pojazdów ponadgabarytowych, która jest już dostępna fabrycznie dla Sprintera na życzenie. Umożliwia ona kamperom wprowadzanie w Mercedes me danych pojazdu – takich jak długość, szerokość, wysokość i dopuszczalna masa całkowita pojazdu.
[