Truck i Transport     Redakcja.tit@gmail.com

‎Isuzu, Denso, ‎‎Toyota‎ , ‎‎Hino‎‎ Motors i Commercial ‎‎Japan‎‎ Partnership Technologies Corporation (CJPT) ogłosiły, że rozpoczęły planowanie i podstawowe badania nad silnikami ‎‎wodorowymi‎‎ do ciężkich ‎‎pojazdów użytkowych‎‎.‎

‎Strategiczne partnerstwo ma na celu lepsze wykorzystanie silników spalinowych jako opcji osiągnięcia neutralności węglowej CO2.‎

‎Zgłoszony przez oficjalną stronę internetową Toyota Global,  plan  ma teraz różne opcje układów napędowych, aby sprostać wymaganiom  w kierunku  neutralności węglowej.‎

‎Opcje układu napędowego obejmują HEV (‎‎Hybrid‎‎ ‎‎Electric Vehicle‎‎), BEV (Battery Electric Vehicle) i FCEV (Fuel Cell Electric Vehicle), w tym silniki wodorowe, które są sprzedawane zgodnie z różnymi warunkami ‎‎energetycznymi‎‎ w różnych krajach. Chodzi jednak najbardziej o silniki spalinowe wykorzystujące jako paliwo wodór.‎

 

Początek strony