Truck i Transport     Redakcja.tit@gmail.com

Western Star zaprezentował najnowszy model, 47X. Ciężarówka uzupełnia Western Star 49X, tworząc serię Western Star X i rozszerza zasięg platformy pojazdów.‎

‎Dzięki standardowemu wymiarowi 111,6-calowemu BBC, co oznacza długość od zderzaka do tylnej ściany, 47X doskonale nadaje się do regionów lub zastosowań, które wymagają krótszej całkowitej długości pojazdu, takich jak ciężarówki wożące płyty gipsowo-kartonowe, a dla tych, którzy muszą spełniać federalne lub lokalne przepisy drogowe , takich jak betoniarki, opcjonalna jest wersja 110,8 "BBC. Dzięki krótszej masce i innym błotnikom , 47X dodatkowo optymalizuje zwrotność podczas pracy na placach budowy lub pracy w zatłoczonym środowisku miejskim.‎

‎"Dzięki modelom 47X i 49X możemy zaoferować naszym profesjonalnym klientom różne opcje, które zapewnią im odpowiednie narzędzie do ich konkretnych potrzeb zawodowych" - powiedział David Carson, starszy wiceprezes ds. Sprzedaży i marketingu w Daimler Trucks North America (DTNA). ‎

‎Western Star ma długą tradycję produkcji trwałych, ciężko pracujących ciężarówek. Dzięki serii X inżynierowie DTNA ( spółka Daimlera) rozwinęli to dziedzictwo, aby uwzględnić potrzeby dzisiejszych klientów i całkowicie przeprojektowali nowoczesną ciężarówkę .‎

‎"Kluczowym priorytetem było rozważenie, w jaki sposób zmniejszyć masę bez uszczerbku dla wytrzymałości" - powiedział Tracy Mack-Askew, główny inżynier podwozia, napędu i inżynierii w DTNA. ‎

‎47X jest o około 200 funtów lżejszy niż 49X i jest najlepszy do zastosowań wrażliwych na masę. Wszystkie ciężarówki serii X mają sztywniejsze, a jednocześnie lżejsze, szyny ram, w porównaniu ze starszymi produktami. Dostępna jest nowa opcja szyny ramy 9,5 milimetra, która charakteryzuje się porównywalną wytrzymałością jak dzisiejsza szyna 11-milimetrowa. ‎

‎Aluminiowa kabina serii X wzmocniona stalą dodatkowo zmniejsza masę nawet o 8 procent, oferując jednocześnie większy komfort kierowcy i o 13 procent więcej miejsca niż konkurenci. ‎

‎‎Unikalna maska 47X oferuje wiodącą w branży widoczność do przodu wynoszącą 24,8 stopy - 11-calową poprawę w stosunku do 49X - a kompozytowa konstrukcja i system zawieszenia ISO Tech są odporne na zginanie i pękanie, pochłaniając i rozpraszając wibracje .‎

‎47X jest standardowo wyposażony w silnik Detroit DD13 Gen 5, który charakteryzuje się wyższymi stopniami sprężania i nową konstrukcją tłoka. Dostępne są silniki Cummins L9 i X12. ‎47X jest również oferowany z zupełnie nową skrzynią dt12-V, która jest zbudowana na sprawdzonym DT12. Oba modele – w zależności od specyfikacji – są również gotowe do pracy na polach naftowych, przy holowaniu , transporcie masowym, i na wysypiskach.‎


Początek strony