Truck i Transport     Redakcja.tit@gmail.com

Trail i Active - nowe wersje większych Transitów

Ford przedstawił dziś nowe, wytrzymałe i przystosowane do jazdy po nierównych drogach warianty Trail i Active dla modeli Transit i Tourneo, które można zamówić już teraz.

Nowe modele Transit Trail i Transit Custom Trail zostały zaprojektowane specjalnie do pracy w trudniejszych warunkach roboczych, ze zwiększoną trakcją nowego mechanicznego mechanizmu różnicowego o ograniczonym poślizgu (mLSD) w wariantach Transit i Transit Custom z napędem na przednie koła oraz znanym napędem na 4 koła AWD.

Ekskluzywne ulepszenia zewnętrzne i wewnętrzne dodatkowo zapewniają wyposażenie Transit Trail i Transit Custom Trail w celu zapewnienia komfortu i możliwości w trudnych warunkach bez uszczerbku dla normalnego użytkowania.

Nowe aktywne warianty Transit Custom i Tourneo Custom wspierają zróżnicowany styl życia klientów prywatnych i biznesowych z dodatkowym wyposażeniem nadwozia i opcją mLSD zapewniającą lepszą przyczepność na luźnych, śliskich lub miękkich nawierzchniach. Zainspirowany SUVem wygląd dodaje uroku, a także podnosi praktyczność na bocznych drogach.

„ Modele Active i Trail pokazują, jak wszechstronny i wydajny może być asortyment Transit”, powiedział Hans Schep, dyrektor generalny ds. Pojazdów użytkowych w Ford of Europe.„Od firm prowadzących działalność poza utartymi szlakami po rodziny, które chcą mieć pojazd tak samo ekstremalny, jak to możliwe - każdy znajdzie coś dla siebie.”

Gama pojazdów Active zostanie poszerzona w drugiej polowie 2020 roku, wraz z wprowadzeniem mniejszych modeli Transit Connect Active i Tourneo Connect Active.

 


Nowy Ford Transit Trail i Transit Custom Trail zapewniają nowy wygląd i zwiększone możliwości, aby wspierać właścicieli i użytkowników, których praca zabiera ich w trudny teren z dala od normalnych dróg.

Warianty Trail mają dodatkową czarną okładzinę wokół przednich i tylnych zderzaków i paneli bocznych. Ponadwymiarowy napis „Ford” w matowej czarnej kratce zapewnia śmiałą i celową prezencję, która ucieleśnia ducha pojazdu, uzupełnionego unikalnymi 16-calowymi felgami aluminiowymi i logo „Trail” na przednich drzwiach. Transita Custom można również wyposażyć w relingi dachowe i płyty ochraniające, aby zwiększyć wszechstronność.

Wybór układów napędowych zapewnia lepszą przyczepność w trudnych warunkach. Modele Transit i Transit Custom Trail z napędem na przednie koła są standardowo wyposażone w mLSD, a Transit Trail jest dostępny z inteligentnym napędem na wszystkie koła, zapewniającym przyczepność w trudniejszych warunkach terenowych i pogodowych.

Opracowany we współpracy ze specjalistami Quaife zajmującymi się układami napędowymi, system mLSD automatycznie przenosi moment obrotowy silnika w warunkach niskiej przyczepności na koło o największej przyczepności, umożliwiając Transitowi Trail i Transitowi Custom Trail łatwiejsze poruszanie się po nieutwardzonych drogach, żwirowych nawierzchniach i trudnych nawierzchniach. Elektroniczny system kontroli stabilności pojazdu został również ponownie skalibrowany w celu zharmonizowania z mLSD. Ta sama technologia była wcześniej stosowana do poprawy właściwości trakcyjnych i właściwości jezdnych modeli Ford Performance, w tym Focusa RS, Fiesty ST i Focusa ST, i nie ma wpływu na emisję CO 2  ani na oszczędność paliwa.

Transit Trail jest również dostępny z inteligentnym napędem na wszystkie koła, zapewniającym optymalną przyczepność w terenie. Technologia ta zwiększa podstawową konfigurację napędu na tylne koła poprzez wysłanie do 50 per cent momentu obrotowego silnika na przednią oś w oparciu o dostępną przyczepność w odpowiedzi na zmieniające się nawierzchni i wejścia sterownika.

Inteligentna technologia napędu na wszystkie koła Transit Trail jest również obsługiwana przez dodatkowe tryby jazdy z funkcją Śliskość i Błoto , zaprojektowaną w celu poprawy wydajności i pewności kierowcy w różnych scenariuszach jazdy i łatwo wybierane za pomocą kontrolera trybu jazdy na desce rozdzielczej. Inteligentny napęd na wszystkie koła ma również tryb blokady AWD, aby podzielić moment obrotowy 50:50 między przednią i tylną oś na ekstremalnie niskiej przyczepności.

 Modele Trail korzystają również z ulepszonej specyfikacji wnętrza, z pełną skórzaną tapicerką w standardzie, która zapewnia dodatkowy luksus, trwałość i elastyczność czyszczenia w kabinie. Standardowa klimatyzacja zapewnia komfortowe warunki niezależnie od pogody na zewnątrz, a podgrzewana przednia szyba Quickclear umożliwia łatwy start w podróż w warunkach zamarzania. Elektrycznie składane lusterka boczne i automatyczne oświetlenie są również standardem.

Transit Custom Trail jest dostępny w różnych wersjach nadwozi o DMC od 3000 kg do 3400 kg, w tym furgon, podwójną kabinę i kombi w dwóch rozstawach osi.

Transit Trail oferuje wiele stylów nadwozia i rozstawów osi w kategorii 3500 kg, z furgonetką, kabiną, podwójną kabiną, kombi.

Wszystkie modele Transit Trail i Transit Custom Trail są napędzane zaawansowanym 2,0-litrowym silnikiem wysokoprężnym EcoBlue Forda o mocy 130 KM, 170 KM i 185 KM.

Ponadto modele Transit Custom Trail oferują podwyższoną wydajność dzięki unikatowemu w segmencie 2,0-litrowemu układowi napędowemu EcoBlue Hybrid w wersji 130 KM, 170 KM i 185 KM. 48-woltowa technologia miękkiej hybrydy odzyskuje energię podczas zwalniania, przechowuje ją w zestawie akumulatorów i wykorzystuje energię do zwiększenia wydajności paliwowej.

Nowe modele Active, oferujące więcej miejsca i większą nośność, podążają za sukcesami samochodów osobowych Ford Fiesta Active i Focus Active.

Nowe modele wyróżniają się nadwoziem inspirowanym SUV-em, w tym unikalnymi 17-calowymi felgami aluminiowymi, siatkowym grilem Signature Active, dodatkowym poszyciem nadkoli, boków nadwozia, tylnego zderzaka i nakładek lusterek, standardowymi relingami dachowymi. 

Naklejka Active z tyłu o pełnej szerokości jest uzupełniona znaczkami na każdych drzwiach. Dla użytkowników wymagających dodatkowych możliwości w trudniejszych warunkach jazdy, Transit Custom Active i Tourneo Custom Active można również zamówić z ukladem mLSD.

Wszystkie modele Active korzystają z unikalnej specyfikacji wnętrza, z unikalną skórzaną tapicerką siedzeń i dodatkiem niebieskiego akcentu tablicy rozdzielczej dla Tourneo Custom Active.

 Wszechstronne wnętrze Tourneo Custom Active można łatwo zmienić w celu dostosowania do wymagań użytkowników. Fotele można przesuwać, aby dać pasażerom więcej miejsca lub zwiększyć przestrzeń bagażową, zwiększoną dodatkowo w wariancie z długim rozstawem osi. Fotele można również odwrócić, aby utworzyć rozkładany fotel konferencyjny, lub całkowicie je usunąć, aby uzyskać więcej miejsca na bagaż. Punkty mocowania siedzeń można następnie wykorzystać do zamontowania bagażników samochodowych w celu bezpieczniejszego transportu rowerów.

Dostępne są serie Active o mocy 130 PS, 170 PS i 185 PS w zależności od modelu i specyfikacji. Automatyczne i ręczne skrzynie biegów są dostępne w całym zakresie, z opcjonalnym mLSD.

Tourneo Custom Active w SWB i LWB, może pomieścić do ośmiu osób, w tym kierowcę,

Transit Custom Active furgon w SWB i LWB, o masie całkowitej 3000 kg, Transit Custom Active podwójna kabina w SWB i LWB o masie całkowitej 3200 kg.

Nowe modele Trail i Active korzystają również ze znacznych ulepszeń wprowadzonych do oferty Transit, Transit Custom i Tourneo Custom w 2019 roku, dzięki bardziej oszczędnym paliwowo silnikom 2.0 EcoBlue i EcoBlue Hybrid , modemom FordPass Connect.

Rodzina pojazdów użytkowych Transit w ubiegłym roku odegrała znaczącą rolę w tym, że Ford jest najpopularniejszą marką pojazdów użytkowych w Europie już piąty rok z rzędu.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Początek strony