Truck i Transport     Redakcja.tit@gmail.com

Traton chce 9 proc. ROS i odrębności marek

Prezes Tratona Matthias Gründler przedstawił przyszłą strategię :marki TRATON mają zyskać bardziej indywidualną odpowiedzialność dążąc do osiągnięcia zwrotu ze sprzedaży na poziomie 9%.

„Planujemy przekazać członkom zarządu marki większą odpowiedzialność za rentowność i wydajność firm Scania, MAN i Volkswagen Caminhões e Ônibus ”- powiedział Matthias Gründler,(fot. w środku) mowy prezes TRATON SE. „Nasze marki potrzebują wolności, aby osiągnąć swoje cele rentowności”. W swoich wysiłkach na rzecz rozwoju nowych technologii, marki będą jeszcze bardziej skupiać się na zwiększaniu wydajności. „W nadchodzących miesiącach dokładnie zbadamy każdy trwający projekt rozwojowy i wyznaczyć nowe priorytety ”- powiedział Gründler akcjonariuszom uczestniczącym w wirtualnym zgromadzeniu.

Firma pozostaje mocno zaangażowana w swoje zobowiązanie do zainwestowania 1 miliarda euro w elektryfikację do 2025 roku. Marki TRATON robią szybkie postępy w tym zakresie: Scania właśnie zaprezentowała swój elektryczny asortyment pojazdów użytkowych dla obszarów miejskich. Te pojazdy zawierają hybrydę plug-in, która potrafi przejechać 60 kilometrów na jednym ładowaniu i pojazdy typu BEV o zasięgu do 250 kilometrów. Zarówno Scania, jak i MAN Truck & Bus planują wprowadzić do końca roku ofertę elektrycznych autobusów miejskich.
Prezes TRATONA wyznaczył również priorytety ukierunkowanych inwestycji w tematy przyszłości i dyscypliny kosztowej: budujemy teraz pomosty do nowej ery” - powiedział prezes.
Spółka holdingowa działa również jako siła napędowa dla strategicznych kwestii przyszłości dla Grupy. Obejmuje to nowe partnerstwo strategiczne z amerykańską firmą TuSimple, na którym skoncentruje się rozwijanie autonomicznie jeżdżących ciężarówek , co ogłoszono akcjonariuszom.

 

Początek strony