Truck i Transport     Redakcja.tit@gmail.com

Drugi eActros już zbiera śmieci w Kolonii

Druga faza testowa eActrosa nabiera tempa :elektryczna ciężarówka Mercedes-Benz rozpoczyna pracę w Remondis w Kolonii.

Kolejny Mercedes-Benz eActros z napędem akumulatorowym rozpoczyna praktyczne testy w Remondis w Kolonii. Wiodąca firma zajmująca się recyklingiem i gospodarką wodną oraz usługami komunalnymi i przemysłowymi eksploatuje 25-tonowy samochód ciężarowy o zasięgu około 200 km w swoim dziale gospodarki odpadami w ramach tzw. Usługi kontenerów na odpady - przewóz nowych, uszkodzonych lub naprawionych pojemników na odpady. W ten sposób w pełni elektryczny eActros jeździ również po trasach, które są niedostępne dla konwencjonalnych ciężarówek. Akumulatory eActros są ładowane przez noc w zajezdni Remondis w dzielnicy Rodenkirchen. Remondis testuje eActros wraz ze swoją siostrzaną firmą logistyczną Rhenus w ramach wspólnego projektu testowania alternatywnych napędów.
Heinz Uliczka, z Daimler Truck AG: „Po przekazaniu pierwszych pojazdów w Holandii i Niemczech, druga faza testowa naszej „Innowacyjnej Floty” eActrosa nabiera tempa. Dzięki Remondis byliśmy w stanie pozyskać klienta, który odgrywa pionierską rolę w ważnych miejskich operacjach miejskich. Ten przypadek użycia charakteryzuje się dużym udziałem ruchu z zatrzymywaniem się i ruszaniem, a codzienne wyjazdy mogą być dobrze zaplanowane; w rezultacie idealnie nadaje się do testowania naszych elektrycznych eActrosów. ”

Stephan Krings, dyrektor zarządzający REMONDIS Rheinland: „eActros wykona swoją pracę cicho i w sposób przyjazny dla środowiska - nawet na trasach o ograniczonym dostępie, na których obowiązują zakazy jazdy dla pojazdów z silnikiem Diesla. Razem z naszą siostrzaną firmą Rhenus z niecierpliwością czekamy na kompleksową działalność eActrosa w Kolonii w centrum miasta i nie możemy się doczekać opinii naszych kierowców ”.

Sascha Hähnke, dyrektor zarządzający Rhenus Transport: „Ważne jest dla nas testowanie alternatywnych technologii napędowych, a następnie korzystanie z najlepszych dostępnych technologii. Razem z Remondis wprowadzamy teraz eActrosa przez jego testy. "
Jednym z wielu ustaleń zdobytych podczas praktycznych testów w pierwszej fazie testów jest to, że zasięg eActrosa wynoszący około 200 kilometrów okazał się absolutnie realistyczny - niezależnie od obciążenia, trasy lub topografii. EActros w niczym nie ustępuje konwencjonalnej ciężarówce pod względem dostępności i osiągów w ruchu miejskim, na autostradach lub na drogach lądowych. Układ chłodzenia i system klimatyzacji - oba zasilane elektrycznie - działały bez ograniczeń zarówno w ekstremalnych upałach, jak i w warunkach zimowych. Kierowcy są bardzo zadowoleni z ciągłej dostępności momentu obrotowego w całym zakresie prędkości. Wspomnieli również szczególnie o cichej pracy ciężarówki i przyjemnej, płynnej jeździe.

 

 

Początek strony