Truck i Transport     Redakcja.tit@gmail.com

Wrangler Rubicon 392Con: V-8 6,4 450

Entuzjaści Jeepa z niecierpliwością czekali na Wranglera napędzanego sinikiem V-8, a nowy Jeep Wrangler Rubicon 392 Concept pokazuje że ich życzenia mogą się spełnić.

Jeep prezentuje nowego Wranglera Rubicon 392 Concept, napędzanego silnikiem V-8 o pojemności 6,4 litra, który dostarcza moc 450 KM i 450 lb.-ft. momentu obrotowego i przyspiesza od 0 do 60 mph w mniej niż 5 sekund.

Osie Dana 44, skrzynia rozdzielcza dwubiegowa typu „full-time”, elektryczna blokada przedniej i tylnej osi, 37” opony przystosowane do jazdy w błocie i fabrycznie montowany 2” lift  zawieszenia z oferty Jeep Performance Parts marki Mopar łączą się z ulepszonym zawieszeniem, bardziej wytrzymałą ośmiostopniową skrzynia biegów i potężnym silnikiem V-8, gwarantując niezwykłą przyjemność prowadzenia samochodu marki Jeep, który oferuje jeszcze większe możliwości terenowe niż kiedykolwiek w Jeepie Wranglerze.

Aby pomieścić potężny 6,4-litrowy silnik V-8 i mocniejszą, ośmiostopniową skrzynię biegów, Jeep Wrangler Rubicon 392 Concept ma ulepszone mocowania silnika i zmodyfikowaną ramę. Ulepszone zawieszenie obejmuje nowe aluminiowe amortyzatory jednorurowe FOX® zapewniające płynniejszą pracę zawieszenia i lepiej rozpraszające ciepło. Aktywny układ wydechowy z dwoma trybami pracy (ciszej/głośniej) zmienia brzmienie po naciśnięciu specjalnego przycisku.

Jeep Wrangler Rubicon 392 Concept może pochwalić się jeszcze lepszymi możliwościami dzięki osiom Dana 44 trzeciej generacji, dwubiegowej skrzyni rozdzielczej Selec-Track, elektronicznej blokadzie przedniej i tylnej osi Tru-Lock . Rubicon 392 Concept posiada również progi z wersji Rubicon, stalowe zderzaki z wyciągarką i stalowe płyty ochronne podwozia - wszystko to dodane w celu ułatwienia poruszania się po najtrudniejszych terenach off-roadowych.

Najmocniejsza, 8-biegowa, automatyczna skrzynia biegów i skrzynia rozdzielcza stałego napędu 4x4 poprawiają ogólnie właściwości jezdne, a ogromne ilości momentu obrotowego przy niskiej prędkości dostępne są dzięki przełożeniu 3,73, co zapewnia lepszą wydajność na autostradzie i większy zakres możliwości terenowych.

Nadwozie nowego Jeepa Wranglera Rubicona 392 Concept polakierowane jest w kolorze Granite Crystal i ozdobione brązowymi akcentami na hakach, znaczkach, sprężynach, amortyzatorach i kołach.

 

 

 

 

Początek strony