Truck i Transport     Redakcja.tit@gmail.com

Debiut najnowszego Jeepa Gladiatora 4x4

Najnowszy Gladiator, pierwszy od prawie trzech dekad pickup Jeepa, już dostępny w Salonach sprzedaży marki w całej Europie.

Oparty na będącym ikoną marki Wranglerze i mogący się pochwalić legendarnymi możliwościami jazdy terenowej, Gladiator wyróżnia się skrzynią ładunkową o długości 153 cm, oferując ponadprzeciętną wszechstronność, funkcjonalność i elastyczność.

Co więcej, dzięki ponad 200 akcesoriom Jeep Authentic by Mopar®, dostępnym od momentu wprowadzenia samochodu na rynek, łatwo jest przekształcić Gladiatora z pojemnego transportera we w pełni dostosowany do stylu życia właściciela środek transportu, który doskonale nadaje się do spędzania wolnego czasu i wykonywania codziennych obowiązków.

W Europie Jeep Gladiator jest dostępny w wersjach wyposażenia Sport i Overland, a także w premierowym wariancie Launch Edition, oferowanym w ograniczonej liczbie podczas debiutu rynkowego. We wszystkich wersjach wyposażenia pod maską znajduje się nowy 3,0-litrowy silnik MultiJet V6, który zapewnia moc 264 KM i moment obrotowy o wartości 600 Nm. Sport porusza się na 17-calowych kołach, natomiast modele z serii Overland i Launch Edition na 18-calowych.

W całej Europie premiera rynkowa w Salonach sprzedaży Jeepa odbędzie się na początku 2021 roku.

Gladiator oferuje system multimedialny Uconnect™ czwartej generacji z 7- lub 8,4-calowym ekranem dotykowym oraz zestaw wskaźników z 7-calowym wyświetlaczem (TFT), który umożliwia kierowcy skonfigurowanie przekazywanych informacji na ponad 100 sposobów. A to ułatwia ich zrozumienie.


3.0-litrowy silnik MultiJet V6 (zgodny z normą Euro 6D Final), montowany w europejskiej gamie Jeepa Gladiatora i wyposażony w system Engine Stop-Start (ESS), współpracuje z ośmiostopniową automatyczną skrzynią biegów.

Jeep Gladiator zapewnia legendarne możliwości terenowe, z jakich znana jest amerykańska marka, m. in. dzięki zaawansowanemu systemowi full-time Selec-Trac 4x4, obejmującemu dwubiegową skrzynię rozdzielczą o przełożeniu redukcyjnym równym 2,72:1, a także oś przednią i tylną Dana 44 heavy-duty trzeciej generacji z przełożeniem 3,73:1.

 

 

 

banner man eTGE

banner renault trucks t wynajem

banner international truck of the year

Początek strony